سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حزب جمهوری اسلامی

جعل امضای هاشمی برای توصیه نامهای به وزارت صنایع!


  • دیدار و مذاکره مسعود بارزانی با فرمانده جنگ!
  • رایزنی و مشورت رئیس سازمان انرژی اتمی با هاشمی پیرامون حضور آرژانتین در تکمیل نیروگاه اتمی بوشهر
 
به مجلس رفتم و در جلسه علنی تا ساعت ده‌ونیم صبح ماندم. چون کمتر در جلسه می‌مانم، مراجعات نمایندگان زیاد است. آقای عبدالله نوری [رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس] آمد و از مصرف زیاد بودجه در ارتش گفت.
آقایان دکتر هادی و کنگرلو آمدند. راجع به گروگانهای فرانسوی و آمریکایی صحبت شد. به آقای دکتر هادی مأموریت دادم که برای گرفتن نامه رئیس مجلس فرانسه، کاردارشان را بپذیرد و تذکر دادم که چه بگوید. آقای [سید صادق]حسینی [طباطبائی] نماینده زابل آمد و گزارشی از [نتایج سفر] آقای خامنه‌ای به سیستان گفت.
دکتر [سیدجواد]انگجی [نماینده تبریز] آمد و خبری آورد که شخصی امضای من را پای یک توصیه به وزارت صنایع جعل کرده‌است. گفتم جریان را پیگیری نماید.
آقای [محمد]فروزنده [رئیس ستاد قرارگاه خاتم] آمد. گزارش وضع مهندسی رزمی را داد و درباره مواردی از کارهایش مشورت کرد. خبر داد که فرماندهان مسئول عملیات بازپس‌گیری مهران، به خاطر کمی نیرو، دلشان محکم نیست. آقای بهزاد نبوی [وزیر صنایع سنگین] از تصمیم خریدن [خودروهای]تویوتا برای جنگ بدون نظر وزارت صنایع سنگین، تلفنی گله کرد. گفتم نماینده‌اش را درجلسه تصمیم‌گیری دعوت نمایند.
دکتر [محمدتقی]بانکی [وزیر نیرو] آمد. راجع به تعویض‌های زیادی که در وزارت نیرو انجام داده و مورد انتقاد قرار گرفته، توضیح داد. آقای محمد صالحی عضو حقوقدان شورای نگهبان، که برای دوره آینده معرفی نشده، آمد و برای پست سفارت صحبت کرد. آقای [اسدالله]بادامچیان آمد و از دولت انتقاد داشت.
به دکتر [علیرضا]مرندی [وزیر بهداری] گفتم که از همشیره فاطمه که به علت کسالت قلبی در بیمارستان سعادت آباد بستری است و از آنجا ناراضی است، عیادت شود و در صورت صلاحدید به بیمارستان قلب منتقل گردد.
عصر مسعود بارزانی [رئیس حزب دموکرات کردستان عراق] آمد. در مورد عملیات در خاک عراق صحبت شد و از تسهیلات جدید تشکر کرد. آقای [رضا]امراللهی [رئیس سازمان انرژی اتمی] آمد و درباره استفاده از آرژانتین برای تکمیل نیروگاه [اتمی]بوشهر مشورت کرد?/ عصر شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه داشت.

?- تحریم‌های عملی غربی‌ها در مورد دانش هسته‌ای علیه ایران و عدم عمل به تعهدات و قراردادهای گذشته باعث شد که سازمان انرژی اتمی به دولت آرژانتین روی بیاورد و قراردادهایی را با آنها امضا نماید و اقدامات عملی شود، اما فشار غرب بر آرژانتین آن راه را هم بست و ایران روی پای خود ادامه داد و در این راه با اتکا به دانش و فن خود پیشرفت کرد. ایران در سال ???? به خودکفایی در تولید «رادیو داروها» دست یافت.

منبع متن روز شمار : کتاب کارنامه و خاطرات سال ???? " اوج دفاع " – دفتر نشر معارف انقلاب
پایگاه اطلاع رسانی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی